börjar vi inte nu? börjar vi nu? börjar viiiiiii? vaaa, har vi börjat?

Hur gick det med det där du pratade om förut, att du själv skulle ta ansvar över måltiderna?

Sedan förra tisdagen har jag själv tagit ansvar för mina måltider på det sättet att jag själv säger till när jag ska äta mellis, frukost och kvällsfika och att jag tar för mig en normalportion och skrapar ihop allting på tallriken.
Hur det har gått? Bra fråga faktiskt! Jag bestämde mig för att äta. Jag äter som jag alltid har gjort (eller de senaste två åren) och det funkar ganska bra. Jag har jävulskt mycket ångest över hur jag äter och hur jag inte rör på mig.

Jag vill jättejättegärna kunna följa någon hem efter skolan, äta middag där och bara aa okej, jag sover här, jag orkar inte fara hem. Jag längtar tills jag inte behöver planera vars jag sover på nätterna, för bland det bästa som finns är att slippa sova ensam och somna samtidigt som man har deeptalk.

Jag vill bli frisk, även om jag vänder och ändrar mig jätteofta och jag vill inte äta som jag gör samtidigt som jag vill kunna äta glass med vitchokladsås varje kväll bara för att jag älskar det.
gaia skrev:

fin blogg du har.

kämpa på, det lättar! :)

x


gaias blogg: http://gaiaetc.blogspot.com
DATUM: 2011-02-18 KLOCKAN: 08:39:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.