lysekil, eller vare lycksele

Drar till Lycksele över helgen, ska fira med Sara och hennes familj, hoppas också att jag hinner träffa Lisa en snabbis. Jag tror det blir kul, bara synd att jag inte får elda hela natten med massa människor, låter så himla kul när de berättar vad de ska göra!
Ska packa massa varma kläder nu, det snöar....... Fast min snygg t-shirt får inte hoppa bort, jag älskar den numera! Blir så superglad när folk säger "vilken fin tröja du har idag!", till och med syslöjdsläraren sa att den var fin, och att jag hade en söt knopp^^
Aja, jag ska inte lova "en massa bilder när jag kommer hem" för det är ju inte ens kul att kolla på ju?
Hoppas ni har en superbra helg!
Oda skrev:

Älskar att titta på dina bilder, vill gärna se dem <3


Odas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-04-30 KLOCKAN: 18:16:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.