kultur och fritidsvaneundersökning 2010

Herregud, min hjärna har verkligen varit kaos idag! Prov, prov, prov, bra, bättre, bäst.
Inget har väl gått lysande, matten har jag noll koll, antigen övertänkte jag och bara förstörde för mig själv eller så gick det bra, ett vg. Biologin failade och engelska muntliga gick väl hyffsat, jag och Marika kan ju verkligen prata, men ett tag så fastnade jag bara, tungan bara körde runt i munnen utan att säga något. Och ja, har livräddat Oscar också. Eller ja, 50 m när han hängde i livbojen, sen 50 m utan, då drunknade han typ 10 gånger. Sen 24 längder! 24x25 meter! Vet ni hur långt det är? Med t-shirt? Jag längtar inte efter träningsvärken...
Sen ett möte jag fick stressa till, vi sa inte så mycket. Sen stallet, hemskt mysigt med tävling, har lärt mig massor!
Nu ska jag fylla i nått formulär jag fick från Skellefteå kommun om vad jag tycker om att göra på fritiden, sen kanske Marika kommer ikväll, får se.
+ 7 sidor till.
Tänkte showa mitt rum sen, tycker det är trevligt att kolla när folk visar sin lägenhet typ, så ni får se mitt rum ikväll kanske?
oscar skrev:

Haha, det gör inget! Jag dränkte ju dig också... haha :(


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-04-16 KLOCKAN: 21:53:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.