köttbullar till middag

Just hemkommen från Umeå, jag och mamma stannade ett tag extra och gick runt lite på stan. Några nya ringar kom jag hem med, visar nog senare ikväll.

Har inte haft en superdag, mega depp imorse, hade ett hyfsat samtal med min behandlare, haha vi satt och beställde pyssel samtidigt(a). Sen ett bra familjesamtal, vi hann prata om en massa, sen stan, och så depp igen. Tänker alldeles för mycket när jag inte har något att göra, jag är fortfarande motiverad, jag vill inte fortsätta ha det såhär, men allt är som bara knäppt. Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag skriver allt det här, det är jätte osammanhängande, men aja. Ska till Oscar nu, kommer antagligen prata så han får skavsår i öronen, men det får han överleva!

Vad ska du göra ikväll?
Fredrika skrev:

Jag läste din blogg förut och var på den tiden i precis samma sits med behandling, avdelning osv.

nu är jag nästan helt frisk efter att ha haft ätstörningar (i flera omgångar anorexia) sedan elva års ålder. Det går faktiskt, även om man inte tror det när den tron verkligen behövs. Det är en lång väg men det GÅR att ro i land och bli frisk.

Önskar att jag kunde lägga korten på bordet och visa "såhär gör du!" men så lätt är det ju inte, man måste hitta sin egen väg. Den vägen kommer du dock att kunna hitta, det är jag säker på.



Jag är lycklig nu, önskar det till dig också! Och angånde behandlingshem här i norr så är det en kanonidé du har.



Kram!


Fredrikas blogg: http://cygnis.blogg.se/
DATUM: 2010-04-21 KLOCKAN: 19:59:05
oscar skrev:

Jag älskar när du pratar! Du får prata så mina öron blöder!


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-04-21 KLOCKAN: 23:25:25
moa skrev:

man får ju ha såna dagar med eller hur? pyssla då du inte har något att göra!! :D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-22 KLOCKAN: 16:49:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.