jag ska sovaaa, nuuuu

Det sket sig det där inlägget jag tänkte skriva, det får hoppa upp en annan dag istället!
När jag inte skrev så har jag pratat en bra stund med Marika, sett Top Model, och faktist fixat mina memoarer, dessa dampiga memoarer! ÄNTLIGEN hade jag fått till de 18 sidor jag skrivit, men självklart bestämde sig skrivaren för att lägga av då, så alla mina bilder blev gröna. Lyckat. Räknehäftet till matten tror jag att jag har slarvat bort och so arbetet som jag inte har börjat med än ska in nästa vecka. Åh, vad jag önskar att jag bara kunde få vara på skolan och lära mig det jag har lust med, känns som om ala krav bara ligger och trycker, fastän jag vet att det är jag, och bara jag, som lägger kraven, mina lärare är helt underbara, låter mig lämna in allt när jag har tid och bara, nej, de är riktigt bra!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.