jag kan verkligen posa

Detta blir dagens outfit, ikväll drar jag nog på mig en halsduk också.
Jackan kommer som vanligt från H&M och nitarna har jag tryckt på själv.
Koftan kommer från Cubus
Linnet är från Gina Tricot, jeansen likaså.
Vantarna är från H&M och ringarna är mammas gammal, Glitter, H&M och egengjorda
Skorna köpte jag på Euro sko av märket Roots.
Igår kväll var jag och Marika hemskt sugna på att träffa en miljard folk, men alla var upptagna, utom Oscar, så vi var här och gjorde massa filmer som är alldeles för pinsamma och galna för att visas, skrattade en massa också, men det var inte det jag skulle berätta om. Ja, alla var upptagna så vi skickade sms till lite random personer och frågade om de följde med och grillade vid vattentornet, jadå, så nu är vi en hel bunt som tänkte tillbringa kvällen där, tror det kommer bli jätte trevligt! Jag har varit duktig och tillverkat en ny fotoväska eftersom våran "riktiga" är snuskigt ful, har dessutom packat ordentligt med kläder, två vantar, halsduk, mössa, tjocksockar (!) och sittunderlag haha. Bjuder nog på bilder imorgon, ha en bra kväll!
Marika skrev:

hahahhaahahaha vi har på oss typ exakt lika idag!;D förutom att jag har annan färg på koftan ;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-04-24 KLOCKAN: 18:15:16
Anonym skrev:

jag gillar dina outfitbilder!


DATUM: 2010-04-24 KLOCKAN: 22:32:45
Anonym skrev:

du är så fin :)


DATUM: 2010-04-24 KLOCKAN: 22:40:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.