idag hade jag på mig detta

skinnjackan är från h&m, typ alla har en sån, så jag funderar på att sätta nitar på min:)
väskan fyndade jag på Myrorna
skorna är från Skopunkten
sjalen och den ljusrosa tröjan är från Cubus
kjolen är då från h&m och leggingsen är från Lindex
till detta hade jag två små pärlörhängen från Glitter.
stressen nu alltså.
biologiprov direkt på morgonen, kan knappt g och vg, måste plugga lite mvg!
matte nationella, b1 och b2, jag vet att jag kan matte, att jag kan prestera på vg nivå, men på nationella blir jag så osäker på mig själv, måste träna lite grunder!
efter det åker jag hem på lunch och kommer tillbaka till det muntliga engelska nationella med Marika, herregud vad jag kommer faila! Marika som typ har mvg i engelska, kan så galet många komplicerade ord mot mig, som har suttit med BUP läraren och snackat så galet enkelt, åh, fick veta att vi skulle ha provet för typ 20 minuter sen.
och efter det kommer den största utmaningen, bada. med Oscar i för sig, och med t-shirt ovanpå. men bada! ska typ gömma mig under vattnet, åh, gud vad hemskt, vi ska livrädda. men aja, det ger mig ett godkänt i idrott så.
EVK efter det, elevvårdskonferens, vi ska snacka lite om skolan och sådär med lärarna och Gunnar på telefon.
sen, äntligen, kommer något bra, jag ska till stallet och hjälpa Stina, det är trav, kommer bli awesome!
okej, plugga nu, och läsa ut engelskaboken...
Carro skrev:

Hoppas det gick bra att livrädda =)


DATUM: 2010-04-19 KLOCKAN: 17:33:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.