herregud!

JAG KOM IN PÅ OMVÅRDNADS PÅ BALDER!
chockfacechockfacechockfacechockfacechockface!
130 små poäng, det är fan ingenting ju! Jag var så inställd på att söka på frikvot, fixat alla intyg och allt, och så kommer jag in! I för sig preliminärt, men jag vet att jag kommer höja min betyg till vårterminen är slut. Jag blev så galet sur när jag fick veta, först skrek jag och sen typ, nejnejnej!
Nu har jag ändrat mig, jag är glad för det, men så galet pinsamt att komma in med nästan lägst, 120 var det lägsta.
precis såhär såg jag ut när jag fick veta.

Nu åker jag och mamma och tränar, aerobics och yoga, skönt!
Kom du in?:)
Felicia skrev:

Vad glad jag är för din skull att du kom in på den linje du ville! Superbra Moa!!



Själv kommer inte jag in på någon linje alls i nuläget, men jag vill gå om 9an ändåså! Har sträck i allt för jag har missa skolan väldigt mycket och inte viljat gå i skolan heller. Så jag är otroligt peppad att gå om!


DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 18:04:58
celeste skrev:

grattis!:D♥


celestes blogg: http://celestes.blogg.se/
DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 18:24:19
moa skrev:

SÅ HIMLA BRA, MOA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-18 KLOCKAN: 10:07:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.