en tjuvtitt i moas garderob

today i'm wearing this;
blå kofta som jag lånade från Marika som har fått den av Moa men ursprunglingen är den från Only.
ett vitt linne från Gina tricot, lånat av mamma eftersom mitt är både grått och smutsigt.
väskan köpte jag på Myrorna för ett tag sen, endast 75 kr gick den på!
leggingsarna är från Lindex, och bomullen, som de är gjorda av är ekologiskt odlade, bra va?
de röda fina skorna fyndade jag på euro sko, av märket Roots (funderar starkt på att sätta över en röd lapp så man slipper se det fula märket).
klockan är från glitter, likaså glasögonen och peaceörhängena som man tyvärr inte ser.
en jättesöt hög jeanskjol fyndade jag också på h&m för 50 kr, världens fulaste bild, men det får funka, funderar på att försöka fixa ett par hängslen till, tror det bli sött. en vågtång köpte jag och mina systrar tillsammans också, förbered er på att se tusen bilder på mig i lockigt hår! en grå lång kofta hittade jag för 100 kr på gina tricot också, det var lite små kul, jag sa till mamma, det här är typ once in a lifetime, 5 minuter senare hittade vi en grå lång kofta för 100 kr på h&m^^
och faktiskt (!!!) så måste jag få stoltsera med att jag for på stan utan pengar, och jag kom hem med tre saker rikare! koftan fick jag av världens bästa mamma, kjolen köpte jag för pengarna jag skulle få för en sänghimmel jag sålt och vågtången, ja, det får jag vara skyldig (a)
detta skulle egentligten ha publicerats för ungefär 2 timmar sen, men bloggen dampade och jag orkade inte fixa det, hade bråttom till oscar.
Felicia skrev:

Vad fin du är Moa! Åh, älskar ditt hår (a) så långt & fint!




DATUM: 2010-04-13 KLOCKAN: 20:47:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.