dots

haha wtf, kolla bulan på höften/magen, jag fattar inte vad det är?
bikbok outfit;
långa tröjan - bikbok
strumpisarna - bikbok
sockarna - ica maxi haha, lånade dem av Filippa, jag älskar spets på sockar!
pärlarmbandet - pysslade ihop själv förra veckan.
(ska försöka lägga in dagen outfit varje dag, är ni sugna på det?)
Har dampat lös på mina strumpbyxor idag, de åker ner och så har de gått upp en maska, som har blivit, två, som har blivit tre, och ja, nu måste jag typ slänga dem, det är inte vackert. Ska gå och byta pantalones nu, innan jag river sönder dem totalt.
Har inte haft en toppdag, imorse skulle jag stiga upp tidigt, misslyckades.
Ha på mig min söta jeanskjol, misslyckades.
Locka håret ordentligt, nu ser jag ut som en gammal barbiedocka som blivit borstad för mycket, ja, det misslyckades.
Hitta räknehäftet, misslyckades.
Ta med mig alla böcker till skolan, misslyckades.
Göra något på syslöjden, misslyckades. (Fast jag måste få påstå att jag och Anton hade det trevligt i minirummet, eller ja, fick höra en hel del saker som gjorde mig ännu mer motiverad!)
Göra riktigt bra ifrån mig på gympan, misslyckades. Och dessutom gjorde jag illa två fingrar, inte kul.
Eller ja, det var typ det jag misslyckades med, eller just det, jag skulle blogga när jag var hemma och duschade efter gympan, det gjorde jag inte.
Okej, bort med sadfaceet, nu ska jag plugga. Matte, biologi och läsa engelskaboken. Och måla naglarna. Och skriva några blogginlägg som jag kan publicera när jag inte har tid att skriva. Städa. Och,... förbereda mig på hamburgarna!
oscar skrev:

haha, det är väl sådär höften ser ut?:D


oscars blogg: http://cool.oscar.du.vet.blogg.se/
DATUM: 2010-04-14 KLOCKAN: 16:54:57
' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ' skrev:

sv: taack =D


' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * 's blogg: http://poulines.se/
DATUM: 2010-04-14 KLOCKAN: 17:33:56
alex skrev:

sv: äntligen!!!:D


alexs blogg: http://alexxandralundberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-14 KLOCKAN: 18:27:39
Felicia skrev:

Superfin outfit! Låter jättebra att det blir outfits varje dag :)



Lycka till med hamburgaren! Du klarar det Moa, jag hejar på dig!!!

Många styrkekramar!


DATUM: 2010-04-14 KLOCKAN: 19:35:20
enbartmoa skrev:

tack, tack, tack, ni ska bara veta hur glad jag blir!


enbartmoas blogg: http://enbartmoa.blogg.se/
DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 09:06:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.