dagens

Skjorta från Åhléns (en av favoriterna i garderoben!)
Vitt linne från Gina tricot
Jeansen likaså, Marika kom med det as bra tipser att rulla upp de för långa benen, blev ju super!
Tyskor från Skopunkten
Nyss hemkommen från Marika, vi har pumpat cykeldäck och provat kläder, nu ropar sängen efter mig!
Marika skrev:

haha pumpat cykeldäck - låter som om vi inte har något liv hahhaha :]


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-04-18 KLOCKAN: 00:35:26
moa skrev:

sjukt snygg skjorta moa!!


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-04-18 KLOCKAN: 09:26:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.