världens längsta inlägg om en kort tröja.

Imorse var det klädpanik som vanligt, så jag sprang ner till Filippas garderob, hittade en tröja som såg ok ut och sprang upp igen. Fanny frågade om jag kände igen tröjan men det gjorde jag inte. Farmor hade alltid den när vi var små. Hehehe ops tänkte jag och löpte till bussen med oknutna skor.

Väl i skolan fick jag ett par komplimanger för tröjan och frågor vars jag hade köpt den, skoj som jag är berättade jag hela historien om att jag hade på mig min coola farmors tröja. Väl hemma frågade jag pappa om han kände igen den och sa att det var farmors. Men nej, det var den inte. Filippa hade köpt den på Myrorna för ett tag sedan och farmor hade en liknande.
Så.. förlåt kära klasskamrater att jag har ljugit så att tungan blev svart, ska bjuda er allihopa på fredagsfika för att gottgöra det hela! (håller tjuvkors)
matilda skrev:

hejsan Moa:] jag undrar vart den dära blåa tröjan men en helryggs dragkedja är köpt och hur mycket den kostade? du vet den som du lånade av fanny?:)kram din blogg äger läser den varje dag kram tack på förhand:]!!


DATUM: 2012-03-01 KLOCKAN: 21:11:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.