jag undrar varför jag skriver så deppiga inlägg, när jag egentligen är sprudlande glad.

När man kämpar för att le, men allt omgivningen kan se är en förvirrad blick. När man oroar sig för lår som går ihop, magar som väller ut och armar med gäddhäng, men omgivningen bara oroar sig för att hjärtat ska sluta slå. När livet är ett lidande och det känns lika bra att göra slut på det, men omgivningen gör allt i sin makt för att rädda det som finns kvar.

När man är så rädd för att bli så sjuk igen, men lika rädd för att bli frisk.
amanda skrev:

Kommer man kunna köpa din bok på UF-mässan? :)


amandas blogg: http://amandaberglund.devote.se
DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 18:15:51
Elin skrev:

Har läst igenom din bok och förstår nu hur starka Du och Alla omkring dig varit som har tog er igenom den svåraste tiden. Ditt hjärta slår så hårt att det inte hinner stanna just nu, för dig och för de du älskar! Kom ihåg det:D


DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 19:02:03
Amanda skrev:

Sv: Åh va bra, blir definitivt att köpa den då!


Amandas blogg: http://amandaberglund.devote.se
DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 20:42:54
Rebecca A skrev:

Hej!



Träffade dig på UF mässan idag, Gud vilken vacker och smärtsam text du skrivit, går rakt in i hjärtat!



Det är jag som skrivit boken om bipoilär sjukdom:)



Stor kram


DATUM: 2012-03-23 KLOCKAN: 22:26:52
Anna skrev:

Men herregud du är inte mindre vacker för att dina lår går ihop!!!!! Det betyder ingenting! Du är inte tjock. Jag önskar att du såg hur vacker du är.


DATUM: 2012-03-24 KLOCKAN: 13:52:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.