oturligt nog/fast ändå tur så gick det bättre än jag förväntat mig och efter lunch på fredagen var det bara att börja plocka ner böcker från väggen.

Såhär såg alltså min monter ut på UF-mässan, ljus, vit och öppen, precis som jag tycker om det. Jag fick faktiskt med mig allting hem utom den stora jätteblomman (som är betydligt längre än mig) som jag dessutom har lånat av Oscar. Bra jobb Mozoor. Som tur är jobbar pappa på Lastbilstation och han får återigen rädda mitt företag.
ida skrev:

JAG VET! jag dör lite jag med..


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2012-03-25 KLOCKAN: 16:39:20
annie skrev:

Hej, det var jättetrevligt att prata en snabbis med dig i lördags, och din bok är riktigt bra!

Tur att jag tog modet till mig och kom fram och sa hej!


annies blogg: http://anniepohland.se
DATUM: 2012-03-26 KLOCKAN: 15:09:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.