måste/bör/ska, samma sak.

5 saker:
- Skellefteå AIK är vidare i semifinal, vi är best!
- UF-mässan närmar sig med stormsteg. Om 36 timmar kirrar jag min monter!
- Imorgon måste jag verkligen ut på årets första löprunda!
- Jag tycker inte om den här årstiden, antigen är jackan för varm eller för kall, finns inga mellanting.
- Dessa två under är bland det snyggaste jag vet. Säger godnatt med det!
Ian and Paul <3
Anna skrev:

Skönt att du känner så. Du har kommit så långt, ge inte upp. Du är MYCKET vackrare nu än när du var så mager och mådde så dåligt. Det var inte roligt att se bilder. Ge inte upp, du är väldigt stark. Kram


DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 17:35:25
ida skrev:

pax grabben till vänster. hoho


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2012-03-24 KLOCKAN: 22:49:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.