marrzor: kom på vad det sista jag tänkte fråga dig imorse var: får jag låna din bh som jag hade lördags?

Trots att jag frös som en liten hundunge igår på skolan i linne valde jag samma outfit idag. Och inte frös jag mindre för det inte. Imorgon ska jag köra lager på lager med två tröjor, tjock kofta, dunjacka, dubbla långkallingar och täckisar. Typ. Lär bli linne även imorgon, bara för att jag aldrig orkar tänka på morgonen..

Linne - Fannys kalassnygga från Carlings
Jeans - Bikbok
Kängor - Vagabond

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.