jag vill vara miljömedveten, men samtidigt vill jag flyga jorden runt och se allt. klingar inte så fint ihop.

hejsan Moa:] jag undrar vart den dära blåa tröjan men en helryggs dragkedja är köpt och hur mycket den kostade? du vet den som du lånade av fanny?:)kram din blogg äger läser den varje dag kram tack på förhand:]!!

Hej! Eftersom det inte fanns någon bloggadress eller mail svarar jag i ett helt inlägg. Fannys blå snyrre tröja är köpt på Carlings, om jag inte är helt ute och cyklar kostade den 400 spänn. Igår såg jag att den fanns kvar i både blå och svart, spring och köp!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.