har fått en superinsikt. förändrar jag inte mitt beteende kommer jag att gå in i väggen innan jag är 25.

Utebliven uppdatering men livet flyter på ändå. Företaget upptar varje sekund av min tid, så gott som, och annars så hänger jag med vänner, tränar och myser med små fina pojkar. Livet är fint och kvällens planer blir en re-make av överraskningsfesten för Occe.
Nu tar jag helg från allt som heter bokföring, fakturor och frimärkesbrist och andas en stund istället, trevlig kväll!
Monica skrev:

Det låter bra, trevlig helg då :)


Monicas blogg: http://saljafakturor.bloggproffs.se/
DATUM: 2012-03-18 KLOCKAN: 13:33:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.