fem saker du inte visste om mig. om du inte råkar umgås med mig varje dag då.

1. Jag är jätterastlös. Har jag inte rört på mig under dagen har jag jättesvårt att somna på kvällen. Dessutom är jag lite väl bekväm av mig=passar inte så bra ihop.

2. Jag väcker mina syskon varje vardagsmorgon med världens värsta väcnkningsteknik. Från att ligga helt ovetande och sova tänder jag lampan och säger att klockan är sju. Stackars mina syskon.

3. Jag är ,vad Marika kallar, en "övertänkare". Av allting som händer, har hänt och kan hända finns det en miljard olika saker som kan ha skett, har skett eller sker, oftast inte några positiva saker heller.

4. Jag och Lisa Beem pratar hemskt när vi umgås, oftast blir både hon och jag jätteless på oss själva och försöker prata som vanliga människor, utan framgång. Jooooiduuu, neeeeeduuu, oharremiin och jag vet inte allt vi säger.

5. Insåg igår att jag inte kan imitera dialekter. Tungan bara rör sig inte som den ska och jag pratar min vanliga norrländska.
oscar skrev:

Ny proffe?


DATUM: 2012-03-06 KLOCKAN: 20:47:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.