älskar fortfarande mina fakturor. blir så stolt när jag ser dem.

Du borde ha en frågestund om boken. Har många frågor känner jag haha.

Absolut! Fråga på om boken och företaget så mycket ni vill så ska jag försöka svara så bra jag kan, även om det bara blir ett fåtal frågor! Bring it!
Lisette skrev:

Hur lång tid tog det att skriva den?

Hur fick du den tryckt och vad kostade det?

Var det svårt/jobbigt att skriva den eller var det bara roligt?


Lisettes blogg: http://verklighetsflykting.blogg.se/
DATUM: 2012-03-19 KLOCKAN: 17:41:13
Klara skrev:

Var det du själv eller ngn annan som kom på att du kunde skriva en bok. Hur lång tid tog det från att du bestämde dig till att du blev klar. Vem förutom du fick läsa boken först?


DATUM: 2012-03-20 KLOCKAN: 00:13:32
Fanny skrev:

Var det självklart för dig att du ville skriva boken som projketarbete?

Hur kom på att du skulle skriva din egen bok?


Fannys blogg: http://fhe0611.blogg.se/
DATUM: 2012-03-20 KLOCKAN: 09:57:09
S skrev:

Måste få säga att du är otroligt duktig på att skriva! Riktigt bra bok det känns nästan som att man känner dig nu. Vad var det bästa/sämsta med att skriva en självbiografi?


DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 20:58:40

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.