allt blir så gott till mjölk. mjölk är livets dryck. hur ska vi klara oss i turkiet utan tjejer?

Grillsäsongen har börjat! Det enda som saknas för att livet ska vara fulländat är att tallriken vore serverad ute i trädgården, ett par solbrillor, bikini och 25+. Och kanske att SAIK tar SM-guld, men det är ju lätt kirrat. Typ.

Avslutar middagen med lite plugg, dagens andra latte och ett avsnitt Vampi. Ikväll står träning på agendan, länge sen sist (och så var det tre dagar sen:pPpPPpPpPpPp)
ida skrev:

HAHA OM VI ÄR!

har en galet fin video när vi gör barnförbjudna saker också. hihi


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2012-03-18 KLOCKAN: 22:40:31
Marika skrev:

hahah man kan verkligen tolka rubriken felXD


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2012-03-19 KLOCKAN: 00:30:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.