24+ i cypern, 24+ på altanen med grillen igång.

I mars 2011 ägnade jag kvällarna åt att grilla korv och hänga hos Matilda. I mars 2012 gör jag precis samma sak. Pinnbröd, tacos och bubbla hos Matti. Ha en bra kväll!
Klara skrev:

Hej jag har själv haft problem med ätstörningar, har nu blivit mycket bättre och skrivit en roman baserad på mina upplevelser. Mer info finns här:

http://sv-se.facebook.com/pages/Shoreline-av-Klara-Bj%C3%B6rnberg/191537040930570

Fortsätt kämpa jag tycker du är stark som kommit så långt:)

MVH Klara Björnberg


DATUM: 2012-03-10 KLOCKAN: 19:10:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.