vad har jag gjort för att förtjäna dig som bästa vän? hmm.. låter inte bra.

Fastän jag ser galet otaggad ut på bilden har det faktiskt varit en bra dag idag. Försov mig och löpte till bussen, var utan lärare och förberedde en pjäs med Lisa och Johanna, åt en massa fetaost till lunch och efter det har jag åkt skidor och varit på BUP. Låter väl kanske inte som den bästa dagen någonsin, men jag har så finafina vänner som gör allting så himla bra.

Mössa - Fannys
Tröja - Bikbok
Klänning - H&M
Skor - Skopunkten

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.