"vad är skillnaden mellan lisa moren och en hink med bajs? svar: hinken."

September var i det stora hela egentligen en ganska tråkig månad. Skola, plugg och snygga kläder utan jacka. Jag bodde i mina löparskor, mådde inte jättebra men man kunde ju i alla fall återigen dricka bajsvattnet!

Jag började hänga mer och mer med Lisa och hon och Marika var troligtvis anledningen till varför jag orkade mig igenom september.

Marika och hennes pappa flyttade in i läggan, hade en toppenhelg med Lisa Beem, Lisa och Marika som innebar en toppenfest och hockey dagen därpå. Jag började praktiksera på äldreboende Skärgårdshemmet och trivdes jättebra!
Färgade håret mörkt och jag och Marika uppfann hemmagjord Dumle Blizzer och egentligen hände det nog inte så mycket under min septembermånad.
mika skrev:

HAR DU EN TVÅNGSTANKE ATT LÄGGA UT JÄTTEFULA BILDER PÅ MIG?:(:( /ledsentjej


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2012-01-10 KLOCKAN: 16:26:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.