"mina gamlingar är mina idoler. och jag är inte oserri."

November kom och det fortsatte att vara snöfritt och gräset blommade grönare än i april. Jag började om på BUP och fortsatte min dåliga trend som bara gick neråt i måendet.

Under novemberlovet hann jag med både att hänga i stallet med Boomer, ha fikamani och världens mysigaste Halloween med Lisa, Lisa, Marika, Matilda och Signe. Jag sprang min sista löptur för året utomhus och bytte ut löparskorna mot 360.

Jag, Marika och Moa for och såg våran favoritfilm, Breaking Dawn och övernattade en hel del i läggan. Annars hängde jag i skolan, på hemtjänsten och fick halsfluss, vilket gjorde att jag missade sista praktikveckan.
Jag hängde i Umeå med Emma och Freddo, mycket mycket trevligt och första advent innebar julmys med Marika och årets första snö!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.