jag är på surarhumör. varför? jag kände för det.

Det absolut sämsta med vinter (förutom att det är så sanslöst kallt) är att det inte går att fota. Det går inte att fota inomhus, för då blir bilderna gula. Det går inte att fota utomhus, för då blir bilderna svarta alternativt blå. Vintern är en outfitsbloggerskas mardröm. Så även min.
Därför får ni en tapig bild på hur jag har sprungit omkring idag, i höga jeans, kängor och en knopp mitt på huvudet. Och så dunjackan då, inomhus som utomhus. Alltid vid min sida.

Skjorta - Stinas gamla/hemmapysslad
Jeans - Bikbok
Skärp - H&M
Kängor - Vagabond
anna skrev:

Fattar exakt vad du menar med vinterfoto...



SV: Tack så mycket!!


annas blogg: http://annaorebecka.blogg.se/
DATUM: 2012-01-27 KLOCKAN: 19:02:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.