"det är inte vad man äter mellan jul och nyårs som räknas, det är vad man äter mellan nyår och jul"

December bestod mest av plugg, julbak och glöggmys. Jag högg av halva håret, hängde med Marika och slog in avancerade paket till julgodiset. Jag lärde mig kroppens muskler och jobbade på med mitt företag, annars kliade jag mig i hårbotten och kämpade mig igenom snöstormar.

Julafton firade jag med röda läppar och mina kusiner, mormor och morfar, morfars bror och familjen. Jag fick massvis med fina julklappar!
Under mellandagarna for jag och Marika till Umeå och shoppade och nyårs spenderade jag i Myckle med Marika och Lisen.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.