mmmmm, majs. majs är inte bajs. majs är bäst. majs-moa.

Idag lyxade jag till det med en latte till min före-träning middag, gotteligottgott! Annars då? Jag har sprungit runt med min bok i högsta hugg och visat de flesta, blivit jätteglad för era kommentarer (och ja, ni kommer att kunna köpa den via bloggen!), dampat jävel på allt och lite till, betalat första summan till Alanya och jobbat på med mitt företag. Nu står fys på schemat, ha en bra kväll!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.