frukostbilder är nästan det finaste jag vet. och frukost är nästan det godaste jag vet. näst efter glass+kladdkaka+noisette.

Inleder dagen med en utsökt frukost, nyblandad juice och perfekt skurna gurkskivor. Mums!
Idag har jag en väldigt händelserik dag framför mig, om en timme har vi samling till match och om två står jag redo för avspark. Vid fyra sitter jag och Lisa på sittplats i arenan och hejjar fram vårt favoritlag till vinst och ikväll hoppas jag få hänga med både Fanny och Lisa, om jag har tur. Bra lördag som avslutas med en tidig kväll(?). Vad ska du göra idag?
Lisa skrev:

Det där med tidig kväll vet jag inte...hehe


Lisas blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2012-02-25 KLOCKAN: 12:38:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.