stör jag? nej inte alls, jag sover bara.

När mamma och pappa är borta dansar barnen på bordet. Typ. Idag lyxade vi till det med äggröra, bacon och latte till brunch. Supergott ju! Jag har aldrig varit ett stort fan av ägg men nu i påsk vill jag inte äta något annat? Konstigt, men gott.
Känner mig dessutom supernyttig när jag tänker tillbaka på näringsläran och inser att vi inte har någon kolhydratskälla. Tror jag har vaknat på någon konstig sida, jag som alltid har gjort tvärtemot vad hk:lärarna och nu näringsläraläraren har sagt..

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.