när jag är vuxen och rik ska jag göra en knäoperation så att jag hamnar i jämnhöjd med alla jag umgås med. vilket är typ 180 centimeter över havet.

Av någon jättejättekonstig anledning så bara glömde jag bort att jag hade en blogg. Och allt vad blogg heter. Hur vet jag inte, antar att suget inte längre finns.
Jag har som sagt hämtat farmor och farfar, ätit konstant, sett hockey (aka hatat livet) och hängt med Marika, Ida och Oscar. Najs kväll!
Nu ska jag fortsätta lyssna på En Asbra Låt innan John Blund kommer på besök. Godnatt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.