hänger du alltid i biblioteket eller? hm.. jag gör nog det.

Det känns lagomt skönt med påsklov kan jag lova! Jag har troligtvis aldrig varit så okoncentrerad som jag var under den sista samhällslektionen under mina snart 13 skolår.

Dagen till ära levde jag ut min inre estetare i min (Filippas) jeansjacka, och helt plötsligt kände jag mig så mycket vårigare! När jag och Fanny dessutom spenderade lite ute-låst-tid på altanen och jag kunde dra på mig brillsen var det nästan sommar. Asnajs! Nu ska jag återgå till matlagningen, ha en bra kväll!

Jacka - Filippas
Kofta- H&M
Ryggsäck - Forever 21
Tshirt - Bikbok
Halsring - Mammas gamla
Jeans - Gina T
Kängor - Vagabond
Brills - Glitter
maria skrev:

vaaars är ryggsäcken ifrån !?!!?! :D:D:D:D: to die for!


marias blogg: http://lillmaadde.blogg.se/
DATUM: 2012-04-05 KLOCKAN: 17:21:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.