gruvar mig inför skolan imorgon, hur ska min kropp klara sig utan det konstanta intaget av socker? jag kommer avlida.

Marika ger upp bloggkarriären och jag känner ett sug jag med. Jag vet inte vad jag ska skriva eller vad jag vill delge er, bara min shopping och en outfit då och då. Så, bara från ingenstans, så lägger jag bloggen på is ett par dagar. Samlar på mig bloggmaterial eller inser att det är dags att lämna bloggandet bakom sig, efter minst 5 år som bloggerska. Ha det bra, vi hörs när vi hörs!

Julia skrev:

Neeeeeeeeeej!!!


DATUM: 2012-04-15 KLOCKAN: 20:46:03
M skrev:

Neeej sluta inte:(


DATUM: 2012-04-17 KLOCKAN: 13:09:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.