för en gångs skull är jag faktiskt lång i jämförelse med min kompisar hehe.

moas bilder
För en gångs skull var jag faktiskt fixad och klar och gjorde något innan klockan hann bli sena kvällen som på onsdagkvällen när jag for till Marika efter träningen som slutade tio hehe..
Jag mötte upp Moa och cyklade mot Bergsbykiosken för att äta enorma mjukglassar med Isabel, mycket, mycket trevligt må jag säga! Dessutom trodde jag att jag skulle bli less på glass för all framtid, men innan solen hade gått ner kände jag det där suget igen, men jag hann somna innan jag tagit tummen ur. Skönt att sova!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.