efter att jag tog bort tandställningen har jag bara en pose. le med tänderna.

Två jävligt coola från torsdagens äventyr som bestod av halv åtta hos mig och sedan fest hos Rasmus. Mycket trevligt men det tog alldeles för lång tid att bli av med de röda läpparna, inte lika najs.

Igår fortsatte mitt najsiga häng med mina bff's och fick även sovsällskap av Marrzor. Efter lite lyxfrukost taggar vi nu om inför Skellefteå-Gnaget. Kom igeeeeeeeen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.