tänkte bara skicka iväg en hälsning till er livtjejer: saknar er, hoppas ni har det bäst!

Under onsdagen i London fick jag och Marika en shoppingdag helt för oss själva, som vi inledde med att äta mackor på vårat favoritlunch ställe fyllt av kostymsnubbar och viktigpettrar. Påväg dit hittade vi även våra framtida jobb i London, inte helt fel!

Efter att ha funnit min nya favoritbutik Miss Selfridge och virrat omkring inne på Topshop i ett antal timmar begav vi oss tillsammans med Malin och Arnold till ett cakeplace med massa godsaker som vi åt oss mätta på för att sedan återgå till shopping på bland annat H&M och Zara.

Till middag åt vi green curry på The Dolphin, ett skänk från ovan! Tvingar härmed er alla att äta den om ni är i London. Mumma!
Emma skrev:

SAKNAR DIG MED BÄSTAVÄN<3333


Emmas blogg: http://kramizemma.blogg.se/
DATUM: 2011-09-02 KLOCKAN: 13:29:58
Felicia skrev:

saknar dig också moa! hur har du det? kram ♥


Felicias blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-09-03 KLOCKAN: 13:24:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.