Lite sådär lagom lost känner jag mig ju när min 7åriga kusin visar hur allt funkar....

Tjatja bloggen, hur är det med er idag? Med mig är det bara fint, jag sitter och skriver århundradets tapigaste inlägg från min morbrors iPad. Bloggar av två anedningar: 1. För att uppdateringen idag har varit obefintlig, om ni mot förmodan har missat det. 2. För att jag bloggar från en iPad och det känns jävligt coolt kan jag lova!! Borde egentligen avsluta här och nu eftersom jag inte kan fixa någon bild och för att detta inlägg saknar någon sorts mening. Hörs sen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.