det finns många orättvisor här i världen. bland annat att filippas 11åriga kompis har en rävenjacka som hon fyndade för 40 kronor.

Vandra runt i skogen, ha picknick i ett alldeles för litet tält på gården, hoppa studsmatta och klättra upp för en stor sten har jag bland annat hunnit med idag, mycket skoj!
Jag har som vanligt inte tid att skriva något toppeninlägg, jag ska iväg och se hur det går att träna med min potatismos till tå, ha en bra kväll!

Tshirt - Fannys
Jeans - Second hand
Ryggsäck - Forvever21
Mössa - Bikbok
Converse
Hanna skrev:

Nästan lika orättvist då att jag äger en minst lika snygg fjällrävenjacka som jag ärvt av min mor.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-09-01 KLOCKAN: 19:14:26
Caroline skrev:

Låter som en toppendag tycker jag!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-09-01 KLOCKAN: 19:19:33
klara skrev:

Snyggt Moa!!


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-09-01 KLOCKAN: 23:14:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.