dessutom har vi lite för många interngrejer vi säger till varandra för att folk ska kunna umgås med oss normalt. ex: taaaaaaaaaaaaaaack (för att du finns)








GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MITT ALLDELES EGNA LILLA SOCKERGRYN!♥

Nu skulle det sitta fint om jag berätta en massa saker om min favorittjej Marika som fyller 17 år idag, men både ni och Marris vet precis hur mycket jag tycker om henne och att jag lovear henne til' the end och att hon är bäst på allt hon tar sig an och att hon vet mer om mig själv än jag själv vet och att jag inte kan sluta dra komplimanger för tillfället. Love u forever and always♥♥♥
Marika skrev:

TACK STUMPAN♥

Jag blir så glaaad och du kan ju vänta dig ett lika gulligt inlägg på min blogg, den 3:e oktober!!!!!

(jag gillar att jag sätter pressen på mig själv nu, skulle lika gärna kunna strunta i det XD)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-10-02 KLOCKAN: 23:22:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.