känner att moas shopping-kategorin nästan är mer använd än moas vardag, bra jobb!

I väntan på Marika efter skolan igår blev det svårt att hålla i mina stålar. Hittade en hel del fina, enkla plagg inne på Bikbok som jag mer än gärna vill ha hängande på min klädstång, men igår fick enbart det här snyrre linnet hänga med, vilket också blev gårdagens 17årsfest-outfit. Ni lär få se den ikväll/imorgon!

Bikbok, 99;-

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.