jag känner mig så fruktansvärt kunnig när jag vet när josef bör ta sin pencillin, och vilka biverkningar han kan vänta sig. utan att ha läst bipacksedeln!

Tänkte fylla ett helt inlägg med bilder och text som egentligen bara jag tycker är skoj att läsa om sex månader, men tänkte att jag i alla fall kan glädja mig själv!
Jag har haft en toppenhelg i Boviken med släktingar och familj, avslutade helgen med middag på Solvik för att fira mig, min söta kusin Elvis (sista bilden), Karin och morfar. Fick enbart fina saker som jag tänkte visa imorgon, nu ska jag återgå till att njuta av att vara 17!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.