jag funderar fortfarande på om placebo är ett coverband. nästan varje dag.

Sedan igår har jag gått och blivit kock på heltid. Till måndagsmiddagen var jag på ICA och köpte hamburgerbröd, stekte hamburgare och skar grönsaker. På kvällen skrev jag en inhandlingslista och idag storshoppade jag för 263 kronor på ICA och nu efter praktiken har jag kokat ihop en sås och gjort glass, med lite hjälp av mammsen. Imorgon väntar den stora utmaningen: trerätters. Det är halv åtta hos mig klockan sju och jag är faktiskt lite nervös, jag har för vana att bränna maten, salta för mycket eller lyckas med något annat kaotiskt...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.