hade varit klockrent om jag publicerade detta inlägg i "moas motivationstips"

Nog är Marrissparris söt nog. Var spårat otaggad för cirka 3 minuter sedan, nu är jag taggad igen. Marika skickade alltså dessa konstverk till mig, fastän vi ligger 1 mm ifrån varandra. Hahahahahha. Nog blir man kär nog.
Anonym skrev:

vad är snyggingens nummer?:$


DATUM: 2011-10-10 KLOCKAN: 21:30:32
Marika skrev:

Man kan kalla mig uppfinningsrik. Höll samma pose, ändrade bara inställning på camen! VOILA, två snygga bilder!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-10-10 KLOCKAN: 22:17:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.