filippa, viskandes om servitrisen: kolla hennes armband!!!!! två sekunder senare böjer hon sig ner och frågar vad hon vill ha att dricka.

Idag har jag spenderat dagen precis som jag skulle ha gjort om jag enbart hade sex månader kvar att leva. Med vänner och familjen. Avslutade en iskall skoldag på stan med Lisa innan jag mötte upp mamma på hennes nya jobb, drog ännu en tur på stan med henne och träffade resten av familjen plus farmor och farfar för att äta på Los Pepes. Har tryckt som aldrig förr och har mat enda upp till pannbenet och står inte längre ut med mina två dampsystrars eviga snack. Ska bekanta mig med min nya vän nu, haft en bra dag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.