bara för att marika använder gj har jag bestämt mig för att absolut inte skriva gj, även om jag är nära många gånger

Det ser ut som om jag ska styckmörda någon för att sedan frysa in delarna och koka soppa på ögonvitorna och äta till middag på denna coola bild. Och på ungefär det humöret är jag just nu.
När jag är stressad blir jag allt annat än trevlig och droppen idag blev när det bara fanns två portioner makaroner när jag skulle laga middag, en timme för sent. Men nu känns det bättre och jag ska inte mörda någon, lovar.

Kofta och linne - H&M
Byxor - Miss Selfridge
Kängor - Vagabond
Marika skrev:

blev faktiskt lite rädd

trodde du skulle komma genom skärmen och mörda mig

GJ moa!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-10-26 KLOCKAN: 20:00:47

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.