och mammas blogg hette något i stil med malinsblogg.wordpress.com typ

vad går du för linje?

Att berätta om min linje är bland det roligaste jag bloggar om kan jag tycka haha, och just nu är det ju ganska relevant med tanke på att 96:orna ska börja välja till gymnasiet snart.

Jag går alltså Omvårdnads, eller Vård och Omsorgs Collage som det egentligen heter och trivs som fisken i vattnet. I ettan var det en hel del plugg och trean påstår de är döden personifierat men det är okej med tanke på att vi har 10 veckors praktik inom äldreomsorgen i tvåan och 12 veckor inom handikapp och landstinget i trean. Dessutom är vi garanterade feriepraktik inom vården på sommaren vilket inte är fy skam!

Vi läser nästan enbart roliga kurser och det nya gymnasiets kurser är om möjligt ännu roligare, hälsopedagogik, psykolgi, psykiatri, medicin och vård och omsorgs arbete. Varför föddes jag inte som 95:a?
aww skrev:

jag går första året på vård och omsorg nu , och vi läser de nya kurserna ! super roligt ! :)


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-11-14 KLOCKAN: 19:17:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.