oj så välbehöveligt med en ledig dag, eller i alla fall sovmorgonen!

Ibland får jag för mig att jag är en sån där härlig halsduksmänniska som har fulla garderoben med stickade halsdukar i regnbågens alla färger. Tyvärr är jag inte en sådan människa. Jag är en sån där som låtsas vara en härlig halsduksmänniska men egentligen bara sitter och suktar efter halsdukar och spenderar mina peningar på annat. Och när jag väl köper en bor jag i den i flera månader utan att byta ut den.

För tillfället känner jag för att dumpa alla cirkelhalsdukar och grotta ner mig i fina saker i alla möjliga färger med små söta fransar som kittlas i näsan och aldrig mer komma fram. Julklappstips hallå!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.