hur kan occe vara så övertygande? jag blir rädd (säger jag med lisabeem-röst)

Jag känner att jag mest bara pratar om julen, men jag bryr mig inte, för jag är sugen på julen och detta är min blogg. Så ännu ett inlägg om vad jag älskar med julen: att slå in paket. Röda, guldiga, vita, silvriga. Fint. Och så ska det vara genomtänkt. Så jag tvingade mamma att köpa en massa fina omslagspapper och snören till vårat redan överfyllda presentskåp och pysselrum fyllt med allt man kan tänka sig. Och så gick jag på Hemtrevnad och köpte kanelstänger för 10 spänn. Så himla värt. Och så himla gulligt.

Jag har till och med köpt ett par julklappar, ska troligtvis spendera kvällen med att slå in dem och se Grey's.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.