song by julia noren: moa din toa, den är vit. inte då du har kissa gult.


Jag har min första lektion just nu, tror ni jag fick sovmorgon för det? Icket. Jag löpte till bussen som vanligt imorse, drog till sjukhuset och röntgade mina lungor och for tillbaka till skolan för att få reda på att vi hade dubbeltimme i idrott vilket betydde att jag hade hål från 09 till 11.40. Älska livet!
Jag tvingade Mika att komma till skolan och åt en tidig lunch med henne och följde henne in till stan. Denna hemskt ovärda lektion kan också bli min sista, vi har lärarlös svenska och matten funderar jag på att göra hemma. Skoi att jag stanna på skolan. Not.
Julia skrev:

Satan så bra den dära Julia Norén var på skriva låttexter, skulle hon kunna skriva en till mig? hon var GRYM!


Julias blogg: http://julianorens.blogg.se/
DATUM: 2011-05-19 KLOCKAN: 19:40:42
Cyt skrev:

Jobbigt "/


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-20 KLOCKAN: 20:04:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.