två halvcoola saker: webcambilder på mitt senaste köp. att spegla sig i julias iphone för att se om de är fina på.


Idag gjorde jag ett äkta kap! Mika har snackat om ett par vita shorts som hon har växt ut i ungefär 500 år, och jag som har gått och suktat efter ett par vita, höga att använda till min vita kavaj har äntligen hittat dem! 100 spänn fick jag ge för dem, eftersom jag var så snabb att säga att jag ville ha dem i hennes bloppis. Även Julia och Matilda har en fin bloppis med lite grejer som jag suktar efter.
Jag är lite småsugen på att tjäna in några kronor av lite gamla plagg jag inte längre kan ha/använder men jag vet inte... Marika, är du på? Mina kära läsare, är ni på? Vad tycks?
Anonym skrev:

låter toppen med en bloppis ✔


DATUM: 2011-05-11 KLOCKAN: 16:42:15
Marika skrev:

jag är på med min gröna jacka!!! sen vet jag inte om jag vill bli av med nå annat av mina älsklingar.........


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-05-11 KLOCKAN: 17:51:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.